Dag van de Mantelzorg 2024

Op zondag 10 november 2024 is het de Dag van de Mantelzorg. Een jaarlijks moment om stil te staan bij mantelzorgers en de belangrijke rol die zij vervullen. Dit is ook het moment om mantelzorgers te waarderen en hen te laten weten dat ze altijd terecht kunnen bij de gemeente voor vragen of ondersteuning, vooral als de zorg soms te zwaar wordt.

Attentie voor mantelzorgers

Om onze waardering voor jou als mantelzorger te uiten, bezorgt de gemeente Sluis op vrijdag 8 november een attentie bij alle aangemelde mantelzorgers thuis. Ben jij (nog steeds) mantelzorger en wil je een attentie van ons ontvangen? Meld je dan aan via www.gemeentesluis.nl/mantelzorg.

Ook op papier

Lukt het niet digitaal? Geen probleem, je kunt altijd een papieren formulier ophalen bij het KCC van de gemeente Sluis, Nieuwstraat 22, Oostburg. Meld je aan vóór donderdag 17 oktober 2024. Na aanmelding ben jij tot en met oktober 2025 opnieuw geregistreerd als mantelzorger bij ons. Let op: mantelzorgers moeten zich jaarlijks opnieuw aanmelden vanwege de privacywetgeving. Wij mogen geen gegevens van mantelzorgers bewaren.