Uitnodiging evaluatie beleidsplan Sociaal Domein

Praat mee over uw ervaringen met het Sociaal Domein en sociale thema’s in de gemeente Sluis.

Dit najaar willen wij samen met u het beleidsplan Sociaal Domein evalueren. We vinden het belangrijk om ervaringen, ideeën en inzichten te horen van professionals, inwoners en cliëntenraden. Uw inbreng is ook waardevol voor het opstellen van nieuw beleid.

U komt toch ook?

Werkt u in de gezondheidszorg, ouderenzorg of het onderwijs? Doet u vrijwilligerswerk op het gebied van sport en welzijn? Helpt u anderen bij geldzorgen, armoede of administratie? Hoe ervaart u de contacten en verbondenheid in de buurt? Heeft u wel eens ondersteuning of hulp nodig (gehad)? En weet u deze dan te vinden? Dan zijn we op zoek naar u!

We nodigen u uit om in gesprek te gaan over wat goed gaat en beter kan. Met ons nieuwe beleidsplan willen we (verder) bouwen aan een fijne leefomgeving voor elke inwoner in de gemeente Sluis.

Meld u aan voor één van de bijeenkomsten

• Professionals en vrijwilligers sport en welzijn
    • Woensdag 9 oktober 2024 in Het Klinket in Schoondijke
    • Inloop van 12.30 - 13.00 uur met soep en broodjes
    • Gesprekstafels van 12.30 - 16.00 uur

• Inwoners en cliëntenraden
    • Woensdag 9 oktober 2024 in Het Klinket in Schoondijke
    • Inloop van 17.00 - 17.30 uur met soep en broodjes​​​​​​​
    • Gesprekstafels van 17.30 - 20.30 uur

• Professionals en vrijwilligers zorg
    • Maandag 14 oktober 2024 in Het Klinket in Schoondijke
    • Inloop van 12.30 - 13.00 uur met soep en broodjes
    • Gesprekstafels van 12.30 -16.00 uur

Meld u uiterlijk voor 30 september 2024 aan via onderstaande knop.

Aanmelden

Wij willen u vragen om deze uitnodiging te delen met uw collega’s, klanten, familieleden, vrienden en buren, zodat we zoveel mogelijk waardevolle input kunnen verzamelen.

Samen bouwen we aan een sterker en zorgzamer Sluis!