De week van de veiligheid

Event over de impact van ondermijnende criminaliteit in gemeente Sluis en een thema-avond cybercriminaliteit en AI voor ondernemers.

‘De schaduw van Sluis’ - 10 oktober 2024 - Ledeltheater

Event over de impact van ondermijnende criminaliteit in gemeente Sluis met o.a. Maikel Harte.

Gratis voor inwoners!

Stap in de schaduwrijke wereld van ondermijnende criminaliteit en laat u verrassen door een programma vol bewustwording, cabaret van Maikel Harte, inspiratie, tips en
eye-openers!

Programma

Diverse experts en interessante sprekers uit verschillende disciplines delen hun kennis en reiken handvatten aan om signalen van ondermijnende criminaliteit te herkennen. Ontdek de schaduwkant van onze gemeente én ontdek wat jij kunt doen aan de veiligheid in onze regio. Een unieke spraakmakende avond vol film, cabaret en interactie!

Aanvang

19.30 uur

Info & tickets

Kaarten zijn gratis, maar zijn beperkt, dus wees er snel bij. Maximaal twee kaarten per bestelling. Inclusief consumpties.

Samenwerking

De bijeenkomst is een initiatief van de gemeente Sluis, in nauwe samenwerking met de provincie Zeeland, Taskforce RIEC Brabant Zeeland en Meld Misdaad Anoniem.

Cybercriminaliteit en kansen AI - 8 oktober - CO3 Campus

Thema-avond cybercriminaliteit en AI voor ondernemers

In een tijd waarin technologische ontwikkelingen razendsnel gaan, is het essentieel om op de hoogte te blijven van de nieuwste innovaties en dreigingen.

Ook verkennen we hoe Artificial Intelligence (AI) en systemen zoals Chat GPT zowel een zegen als een bedreiging kunnen vormen voor uw bedrijf. Onze deskundige sprekers, waaronder Xander Koppelmans als ervaringsdeskundige en ethisch hacker Edwin van Andel van Zerocopter, nemen u mee in de wereld van digitale veiligheid. U krijgt inzicht in hoe cybercriminelen AI inzetten voor hun aanvallen en hoe u zich daartegen kunt wapenen. Daarnaast belichten we de positieve kanten van AI en hoe deze technologieën kunnen helpen om uw bedrijf efficiënter en veiliger te maken.

Programma

Meer info, programma en aanmelden via www.terneuzen.nl/ondernemers .

Aanvang

Inloop vanaf 16.30 uur.