Informatieavond Cadzand-Bad Natuurlijk Stijlvol op donderdag 26 september

Het project Cadzand-Bad Natuurlijk Stijlvol is volop in ontwikkeling! Er is al veel gebeurd, waardoor de kwaliteitsslag in dit gebied goed te zien is. Maar het is nog niet klaar. Veel projecten lopen nog of gaan van start. Allemaal dragen ze bij aan de ontwikkeling van Cadzand-Bad tot een stijlvolle internationale badplaats met een natuurlijk karakter.

Uitnodiging

Wij lichten graag de stand van zaken toe tijdens een informatieavond op donderdag 26 september a.s. De avond start om 19.30 uur (inloop vanaf 19.15 uur) in Sportpaviljoen C-Zand (voorheen: sporthal Cadzand-Bad), Noorddijk 3 in Cadzand-Bad. Inwoners, ondernemers en overige geïnteresseerden zijn hierbij van harte welkom! Aanmelden is niet nodig.

Heeft u vragen over het project? Dan kunt u deze stellen via infocadzand@gemeentesluis.nl. Neem voor meer informatie ook eens een kijkje op onze projectpagina www.gemeentesluis.nl/cadzandbad.