Raadscommissie Ruimte/AB dinsdag 3 september

Op dinsdag 3 september 2024 vindt om 19:30 uur de Raadscommissie Ruimte/AB plaats in de raadzaal van het Belfort te Sluis.

De heer S.J.P. Keijmel is voorzitter van deze vergadering. De commissiegriffier is mevrouw M. Moerman. Als u meer informatie wenst kunt u met haar contact opnemen op 0117 – 457 337 of MMoerman@gemeentesluis.nl

Op www.gemeentesluis.nl/Bestuur_en_Organisatie/gemeenteraad/vergaderstukken kunt u de agenda en bijbehorende stukken inzien en de vergadering live bekijken. De ingekomen brieven van burgers zijn alleen inzichtelijk voor de raads- en commissieleden, tenzij nadrukkelijk is vermeld dat deze brieven openbaar geplaatst mogen worden op de website. Brieven van instellingen en organisaties worden wel openbaar geplaatst.