Parkeervergunning voor ondernemers/werknemers/dienstverleners
Vanaf 1 januari 2024 regelen we het parkeren in de kernen Sluis en Cadzand-Bad met een vergunning online. Dit doen we op basis van kentekenregistratie. Dit betekent dat u een ondernemer-/werknemersparkeervergunning en een dienstverlenersparkeervergunning voortaan via het e-loket op onze website aanvraagt.
De papieren vergunning verdwijnt
Vanaf 1 januari 2024 ligt er geen papieren parkeervergunning meer achter de voorruit van uw auto. Alle parkeervergunningen zijn gedigitaliseerd. Dit betekent dat u vanaf nu in het bezit moet zijn van een digitale ondernemer-/werknemersparkeervergunning. Deze vraagt u aan via ons e-loket met uw eHerkenning of via een alternatieve inlog. Na het afronden van de aanvraag krijgt u een e-mail ter bevestiging met informatie. Deze e-mail is afkomstig van het e-loket (no-reply@eloketten.nl).
Aanvragen parkeervergunning (e-loket)
Veelgestelde vragen ondernemers-/werkgeversparkeervergunning
Kosten
- Ondernemer/werkgeversparkeervergunning: € 130,00
Vanaf 1 januari 2024 regelen we het parkeren met een vergunning online. Dit gebeurt op basis van kentekenregistratie. Een nieuwe vergunning is de dienstverlenersparkeervergunning. U kunt deze parkeervergunning aanvragen om te parkeren voor het uitvoeren van werkzaamheden of het verlenen van diensten in een gereguleerd gebied. Deze vraagt u aan via ons e-loket met uw eHerkenning of via een alternatieve inlog. Na het afronden van de aanvraag krijgt u een e-mail ter bevestiging met informatie. Deze e-mail is afkomstig van het e-loket (no-reply@eloketten.nl).
Aanvragen parkeervergunning (e-loket)
Veelgestelde vragen dienstverlenersparkeervergunning
Kosten
- Dienstverlenersparkeervergunning (commercieel): € 130,00
- Dienstverlenersparkeervergunning (medisch, overheid, ANBI): € 65,00
- Dienstverlenersparkeervergunning (handelaren): € 25,00
Volg ons